اعلام حمایت همه جانبه مدافعان امنیت از مدافعان سلامت

اعلام حمایت همه جانبه مدافعان امنیت از مدافعان سلامت

سپاس محافظان سلامت

پیرو مذاکرات و هماهنگی های به عمل آمده از سوی شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان در خصوص طرح زوج و فرد و با توجه به ضرورت تردد کادر درمان در سطح شهرها در شرایط فعلی، رئیس پلیس راهور استان اصفهان عنوان کرد:
ما همواره مرهون و مدیون زحمات کادر درمان بوده ایم و این روزها نیز شاهد حضور این عزیزان در صف مقدم مبارزه به بیماری کرونا هستیم. لذا حمایت خود را از مدافعان سلامت اعلام نموده و به آنها اطمینان می دهیم در صف پلیس های راهور نمی مانند.

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: جامعه پزشکی و کادر درمان از طرح زوج وفرد معاف بوده و توسط دوربین ها و همکاران پلیس، پیرامون مباحث زوج و فرد جریمه نخواهند شد.
وی با اشاره به جانفشانی های جامعه پزشکی و مدافعان سلامت؛ اذعان نمود: اگر هر یک از اعضای کادر درمان، در خصوص اجرای طرح زوج و فرد، دچار مشکل شده و یا جریمه شده اند، با در دست داشتن مدارک مربوطه می توانند مراجعه نموده تا رسیدگی لازم صورت گیرد.
وی تأکید کرد: همکاران ما در پلیس راهور در خدمت مدافعان سلامت هستند، لذا کادر درمانی استان هیچ گونه دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

بنابراین از همکارانی که طی روزهای آتی مجبور به تردد در سطح شهر می باشند، درخواست می گردد نسبت به ارسال نام و نام خانوادگی و شماره پلاک خودروی خود، صرفا از طریق
واتس آپ
????به شماره 09304446182
اقدام تا هماهنگی های لازم با پلیس راهور صورت پذیرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *