دیدار با پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و تجلیل از همکاران ارامنه جامعه پزشکی

دیدار با پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و تجلیل از همکاران ارامنه جامعه پزشکی

به مناسبت سال نو میلادی و سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و به منظور قدردانی از زحمات ارزنده همکاران ارامنه جامعه پزشکی، رئیس، قائم مقام و برخی از اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان با جناب اُسقف سیپان کاشچیان؛ پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و نیز همکاران ارامنه جامعه پزشکی، در کلیسای وانک دیدار نمودند.

در این نشست اُسقف؛ پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ضمن عرض خوشامدگویی از خدمات صادقانه جامعه پزشکی در عرصه‌های مختلف به ویژه در مقابله با پاندمی کرونا قدردانی نمود و کادر درمان را سپاه نجات بخش بشر نامید.

در ادامه رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان از توجه و عنایت اُسقف و مجمع نمایندگان و شورای خلیفه‌گری ارامنه به جامعه پزشکی سپاسگزاری و اذعان نمود: همکاران ارامنه جامعه پزشکی دوشادوش همکاران سایر ادیان در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و افتخارات زیادی آفریدند.

همچنین قائم‌مقام نظام پزشکی اصفهان ضمن اشاره به اینکه نقش هموطنان ارامنه در تمدن ایرانی، شاخص و مورد توجه بوده و در حوزه های هنری به ویژه موسیقی، معماری، صنعت و پزشکی همواره به صورت چشمگیر و ارزنده ظاهر شده اند؛ عنوان نمود: قطعا علایق وافر دوطرفه روزافزون، نوید بخش آینده بهتری خواهد بود.

در پایان این نشست، سازمان نظام پزشکی اصفهان با اهدای یادبود از خدمات بی شائبه همکاران ارامنه جامعه پزشکی تقدیر به عمل آورد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *