برگزاری جلسه هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان

برگزاری جلسه هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان

دوازدهمین جلسه هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان با حضور اکثریت اعضا برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان نسبت به ارائه گزارش امور انجام شده پیرامون پیگیری مشکلات همکاران در خصوص تعرفه ۱۴۰۱، مالیات و عوارض کسب و پیشه اقدام نمود.
در ادامه مشکلات عدیده و حاد همکاران متخصص بیهوشی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به اینکه تاکنون به دفعات، مسائل و مشکلات همکاران به کلیه مراجع ذیربط اعم از وزارت بهداشت، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و سازمان‌های بیمه‌گر منعکس گردیده و متأسفانه به نتیجه ملموسی نائل نشده است، مقرر گردید از شورای عالی نظام پزشکی درخواست گردد؛ نسبت به انعکاس مسائل به بالاترین مقامات کشوری به ویژه مقام معظم رهبری اقدام نماید.
همچنین در این جلسه معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نسبت به ارائه گزارش کمیسیون تخصصی مشورتی آموزش و پژوهش اقدام و مقرر گردید با همکاری سایر بخش های سازمان، نسبت به برنامه‌ریزی جهت توانمندسازی برخی همکاران و نیز اجرای طرح‌های پژوهشی-کاربردی در راستای کم نمودن ورودی پرونده‌های انتظامی اقدام گردد.
سپس معاون انتظامی سازمان، دیدگاه های خود را در زمینه افزایش کمیت و کیفیت رسیدگی به پرونده های انتظامی مطرح و گزارشی در این خصوص ارائه نمود و در ادامه اعضای کمیسیون تخصصی مشورتی انتظامی انتخاب گردیدند.
در پایان با توجه به مشکلات موجود در خصوص مالیات و نیز عوارض کسب و پیشه، مقرر گردید در اسرع وقت جلسات کارشناسی با دستگاه‌های ذیربط برگزار و نتیجه به همکاران منعکس گردد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *