تخفیف 50 درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی؛ مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال

تخفیف 50 درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی؛ مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال

???? اطلاعیه مهم

???? تخفیف 50 درصدی معوقات اعضای سازمان نظام پزشکی؛ مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال

???? معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی با اشاره به بند “ک” تبصره 17 قانون بودجه سال 1400 گفت: در راستای انجام تکلیف قانونی، سازمان نظام پزشکی باید ظرف مدت سه ماه جهت صدور کارت هوشمند و امضای الکترونیک برای اعضای خود اقدام کند.

???? دکتر محمد جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اعلام این خبر بیان کرد: به دلیل این که برخی از اعضای سازمان نظام پزشکی (پزشکان تمام وقت دانشگاه های علوم پزشکی، داروسازان، آزمایشگاهیان و …) پروانه و مجوز فعالیت خود را از این سازمان دریافت نمی کنند؛ گاهاً اطلاعات این اعضا به روز نبوده و بدهی های معوق زیادی دارند.

???? وی افزود: به منظور تسهیل امور به ویژه برای همکاران شاغل در مراکز دولتی که ملزم به رعایت قوانین هستند، پیشنهاد دادیم تا پایان خردادماه، اعضایی که برای اخذ کارت هوشمند و امضای امن دیجیتال خود اقدام می نمایند، از تخفیف 50 درصدی معوقات خود برخوردار شوند.

???? معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: بر این اساس کلیه همکارانی که از طریق سامانه صدورکارت هوشمند و امضای دیجیتال اقدام نمایند، مشمول این تخفیف خواهند شد (تخفیف مشروط بر اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال) .

????جهانگیری در خصوص کلمه تقسیط درج شده در پرتال فردی اعضای سازمان نظام پزشکی گفت: این کلمه فرآیند مالی انجام کار است که اگر همکاران اقدام به اخذ کارت هوشمند و امضای دیجیتال نمایند؛ سیستم این بدهی را حذف می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *