برگزاری آئین تجلیل از مدافعان سلامت اصفهان

برگزاری آئین تجلیل از مدافعان سلامت اصفهان

آیین تجلیل از مدافعان سلامت، روز پنج شنبه مورخ هجدهم شهریورماه ۱۴۰۰، در ساختمان نظام پزشکی اصفهان برگزار شد.‌

در این آیین که همزمان اعضای هفتمین و هشتمین دوره هیئت مدیره نظام پزشکی حضور داشتند، از رؤسای بیمارستان های اصفهان و انجمن های علمی و همچنین تنی چند از دستیاران پزشکی به نمایندگی از کلیه جامعه پزشکی به صورت نمادین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم دکتر کامران منتظری؛ رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان، ضمن تشکر و قدردانی از جامعه پزشکی به دلیل گذشت و ایستادگی در برابر بیماری کرونا گفت: این‌ برنامه ‌تجلیل با هدف پاسداشت مجاهدت و زحمات کادر درمان برگزار می شود؛ چرا که در این یک و سال نیم که از آغاز پاندمی کرونا می گذرد، پزشکان همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، در این وادی خطیر ایستادگی کرده و با ارائه خدمات به بیماران توانستند زندگی را به بسیاری از آن ها بازگردانند؛ امید است که تصمیم سازان کشوری و استانی نیز به تأسی از جامعه پزشکی، مشکلات ایجاد شده در این رابطه را برطرف نمایند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا؛ دنیا با یک‌غافلگیری و فاجعه مواجه شد، افزود: به دنبال همه گیری این بیماری منحوس و سرعت انتشار و ناشناخته بودن آن، فاجعه از حد انتظار خارج گردید؛ تا جایی که بالإجبار تصمیمات روزانه و ساعتی گرفته می شد.

دکتر منتظری اظهار کرد: راه حل و کنترل این بیماری قطعا واکسیناسیون است؛ به شرطی که به سرعت و به صورت گسترده انجام شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی اصفهان با بیان اینکه مراسم‌امروز یک مراسم‌نمادین است، افزود: جامعه پرستاری و جامعه پزشکی با تمام خستگی ها تا این لحظه از جان مایه گذاشتند، ولی به هرحال آسیب ها روی پزشکان بیشتر شده است.

وی در ادامه این مراسم بیان داشت: متأسفانه درمان بسیاری از بیماران به علت شیوع بیماری کرونا، به تعویق افتاده که امید است با همکاری مردم و واکسیناسیون به موقع این بیماری ریشه کن شود و باز هم به روزهای بهتر و بدون ماسک برگردیم.

در پایان این جلسه، از رؤسای مراکز پزشکی تخصصی و فوق تخصصی الزهرا و شهید آیت الله صدوقی، مراکز آموزشی و درمانی شهید آیت الله کاشانی، نور و حضرت علی اصغر(ع)، امین، عیسی بن مریم(ع) و کودکان امام حسین(ع)، بیمارستان های عسکریه، دکتر علی شریعتی، میلاد، شهید دکتر غرضی، سینا، سپاهان، شهید مطهری ذوب آهن و …، رؤسای انجمن های علمی از جمله بیهوشی و مراقبت های ویژه، عمومی، عفونی، داخلی، طب اورژانس، اطفال، زنان، گوش و حلق و بینی، داروسازان، علوم آزمایشگاهی ، مامایی و دندانپزشکی در اصفهان و همچنین دستیاران طب اورژانس، عفونی، داخلی، اطفال، زنان و مامایی، رادیولوژی، بیهوشی و …. در اصفهان با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *